CentralTréning Törökbálint



Helyszín
Aréna Törökbálint


Időpont
2018. 01. 18. 9:35 de. - 10:35 de.

Térkép betöltése...


CentralTréning®

Ezt az óratípust ajánlom mindenkinek, aki stresszes életet és/vagy ülőmunkát végez. Mindkét esetben fokozódik az izmok feszessége, görcsössége. A hosszú ideig tartó izomfeszülés, fájdalommá, vagy diszkomfortot okozó állapottá alakul, mely zavarja a mindennapi életet, a koncentrációt. Végül lassan elindul a lavina és egyik probléma után jön a másik. Ezek elkerülése érdekében látogass el a CentralTréning ® órákra.

A tréning célja, hogy az izomtónus egyensúlyba kerüljön, a feszes izmok lazítására, az elgyengült izmok erősítésére fókuszálva. Egy edzésen belül tapasztalhatod meg a gerinctréning és az aktív stretching technikák áldásos hatását.

A tréning további célja, hogy a gerinc képes legyen egészséges mozgást végrehajtani, fókuszálva a gerinc melletti izomzat erősítésére, a gerinc különböző szakaszainak mobilizálására valamint a test főbb ízületeinek mozgástartományának növelésére. A gerinc, a mellettük szorosan futó izmok nélkül csak egy élettelen csigolyahalmaz. A csigolyák egészséges mozgását, a közöttük elhelyezkedő porckorongok épségét, a paravertebrális (gerinc mellett futó) izmok izomereje és rugalmassága biztosítja. Az órákon hangsúlyt helyezünk a core izmok erősítésére valamint az egyensúly fejlesztésére is.

A nyújtás létfontosságú a megfelelő minőségű hétköznapi mozgásokhoz, a hétköznapi élethez, és feltétlenül fontos a hatékony és eredményes sportoláshoz.

A hajlékonyság „normál” mértéke, minden ember esetében más. Az „átlag” ülőmunkát végző ember, hajlékonysága akkor kielégítő, ha a mindennapi tevékenységben nem gátolt, nem blokkolt vagy beszűkült az ízület, valamint fájdalom nélkül tud mozogni. Amennyiben előrehajlásnál nyújtott lábbal eléred a cipődet, és nem kell különböző cseleket bevetned, hogy bekösd. továbbá tudsz nyújtott vagy behajlított lábbal, vagy törökülésben ülni, miközben az ülőcsontod a talajon marad, valamint a karodat nyújtva a füled mellé tudod emelni, anélkül, hogy a fejedet előre hajtanád, akkor Neked nincs szükséged stretchingre, minden ellenkező esetben IGEN!

A stretching egy fantasztikus útja, annak, hogy a testünk izomzata egyensúlyba kerüljön. Az izomzat egyensúlyára pedig azért van szükséged, hogy az ízületeid fiziológiásan, vagyis funkciójuknak megfelelően az egészséges mozgástartományban működjenek. Az egészséges ízület feladata a mobilizálás és a stabilizálás. A nyújtás maga tudatos, lassú mozgás, nyugodt környezetet és megfelelő hőmérsékletű izmot, valamit környezetet igényel. Ennek az az oka, hogy a nyúlást különböző reflexekkel valamint azok kikapcsolásával érhetjük el.

Biztosan éltél már át olyan sportsérülést, ahol valamilyen mozgást nagy erővel fejtettél ki, és meg is történt a baj. Ennek az lehetett az oka, hogy nagy erővel és gyorsan nyúlt az izom a mozgás során, melyben az ingerület nem érte el az ínorsót, az izom pedig nem volt elég rugalmas, így az autogén gátlás nem kapcsolt be, és meghúzódott az izomrost.

A rendszeres CentralTréning® segít megelőzni a sérüléseket, fejleszti a mozgékonyságot, harmonikussá válik az izomtónus, csökken a stressz, javul a testtartás.

Várlak szeretettel csütörtökönként 9.30-tól az ARÉNA Törökbálintban.