Személyi edzés


Személyi edzővel végzett edzésekről sokan gondolják, hogy luxus. Véleményem szerint az a luxus, amikor a rosszul összerakott edzések hatására kemény forintokat kell gyógykezelésekre, rehabilitációra, gyógyszerre fordítani, nem beszélve a fájdalmakról, amiket át kell élni. Mindezt megelőzni egyáltalán nem luxus, hanem tudatosság. A személyi edző által vezetett edzések csak Neked szólnak. Az órákon minden Rólad és a céljaidról szól, az aktuális állapotod figyelembevételével. A legfontosabb a mozgás során, hogy szabályosan, kompenzációk nélkül hajtsd végre a gyakorlatokat, legyen az izolált vagy összetett.

Ez három dolog miatt fontos:

  1. A meglévő panaszok enyhíthetők, sőt megszüntethetők.
  2. A későbbi sérülések megelőzhetők (prevenció).
  3. Hatékonyabb a fejlődés.

Preventív gerinctrénerként a saját test mozgatásában hiszek, és az ilyen gyakorlatokat helyezem előtérbe. Amíg nincs meg a megfelelő mozgástartomány az ízületekben, vagy nincs meg a gerincmerevítő izmok összehangolt működése a medence izmaival (centrális izmok), addig nem megyünk tovább.

A mottóm: Mozogj jól, mozogj gyorsabban, mozogj erősebben! (Szentes-Szendrey Anna)

Amikor sportolni kezdesz, gondolj egy építkezésre, a stabil és jól kidolgozott alap elengedhetetlen a hosszútávú stabilitáshoz.

Amit tenned kell:

Legfontosabb az elhatározás. Fogalmazd, meg mit szeretnél, mi a célod. Azt is tisztázd, hogy mit vagy hajlandó megtenni ezért.

Fontos az is, hogy elérhető és valós célok legyenek, és ne lehetetlen ábrándok. Amennyiben tisztában vagy azzal, hogy hetente maximum 2 órát tudsz edzésre szánni, akkor ne heti 6 edzést tervezz be. Tegnapra lefogyni 10 kilót nem lehet. Évek alatt beszűkült vállat 1 edzéssel nem lehet megnyitni, ezekhez idő kell.

Légy türelmes Önmagadhoz!

Én ott leszek Melletted, fenntartom a motivációd, de tudnod, kell, helyetted nem tudok a Te céljaid felé menni. A fáradságot és az izzadságot Neked kell kiküzdened Magadból, ha Te nem akarod, az edződ hiába akarja, nem fog menni.

Az első konzultáción megismerkedünk, elmondod mi a célod, mennyi időt és energiát szánsz a mozgásra. Amennyiben teljes életmódot szeretnél váltani, akkor az első megbeszélésre egy táplálkozási naplóval érkezz, hogy egyértelműen lássam milyenek a táplálkozási szokásaid. Ekkor beszéljük meg van-e bármilyen egészségügyi problémád, mozgásszervi panaszod. Megkötjük a megállapodást és megbeszéljük az állapotfelmérés időpontját.


Kapcsolatfelvétel

Neved*

Email címed*

Milyen témában segíthetek?

Hogyan?